Autentyczność jest bezcenna. Oryginalności nie ma.

poniedziałek, 7 listopada 2011

Nightcall

Nie chodzi o szmaragdowe spodnie, ani o wężowy wzór bluzki, ani nawet o łączenie skórzanych rękawów z innym materiałem. Chodzi po prostu o czapkę. W tym sezonie poczyniłam jedno z większych odkryć mojego życia -  odkryłam, że uwielbiam najprostszy na świecie fason czapki, który jest nie tylko idealnym tłem, ale potrafi być również pierwszoplanowym akcesorium. Uwielbiam ją tak samo jak baseballówki, z tą różnicą, że uwielbienie do baseballówek minie mi pewnie wraz z sezonem :)
This time it's not about the green pants, snake print nor the leather sleeves. This time it's about the beanie. To my greatest surprise, I recently discovered that I adore the simplest form of a cap. It can serve as a perfect background, but also steal the show if necessary. I love it so much, that it somehow resembles me my relationship with a baseball cap - but in this case, it may be something more serious than a one-season-stand.



beanie - H&M
coat - Stardivarius
shirt - H&M
pants - Zara



58 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu ekstra! Świetnie pozujesz. No i nic nie poradzę na to, że mnie najbardziej podobają się szmaragdowe spodnie :D Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny zestaw, czapka świetnie przełamuje, bądź co bądź, elegancką górę

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Twój styl! połączenie tej koszuli, i tych spodni? idealne

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. j'adore ton manteau, il est magnifique

    très jolie tenue

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie najbardziej urzeka koszula w zestawieniu z tymi spodniami:

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzy mi się ten płaszcz!
    A Ty wyglądasz zjawiskowo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. płaszczyk jest boski! czapka to bardzo dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz widzę takie rękawy
    podobają mi się !

    OdpowiedzUsuń
  10. ten płaszcz jest świetny! a czapka- taka prosta, ale zmienia charakter stroju!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie Ci w tej czapie, a wąż jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealna całość, a zdjęcia są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia w ruchu- muszę wypróbować ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. zarabista kolorystyka i wzorki!! superrrrrr zestaw!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Brakuje mi butów na fotkach :)
    Świetny set :) Fajnie Ci w tej czapie :) żałuję, że mi nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Całość rewelacja.
    ...no i czapka oczywiście :))

    OdpowiedzUsuń
  17. proste detale właśnie tak mają, że długie życie i wiele wątków przed nimi :)
    ale uwagę zdecydowanie przyciąga płaszczyk - patent z rękawami świetny!

    OdpowiedzUsuń
  18. ten plaszcz jest niesamowity!! piekny!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. great outfit! i love your jacket xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Płaszcze jest cudny!!! Zakochałam się;) Super look!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny set. wszystko mi się podoba, ale najbardziej płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie, czapka jak u robotników budowlanych, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. that is one cool trench coat

    http://www.vasilievablog.com/
    x

    OdpowiedzUsuń
  24. amazing jacket! + since I'm totally into snakeprint these days, great shirt ;)

    x magasin88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. też mam ten płaszcz, jest kapitalny!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog ! ;]] połączenie bluzki ze spodniami jest extra ; ]

    OdpowiedzUsuń
  27. do twarzy Ci z wężem :))
    świetny płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zabójczy płaszcz!!! Zobaczyłam i się zakochałam od razu! Jedno, wielkie WOW!

    OdpowiedzUsuń
  29. oh this is gorgeous, love it!

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna bluzka oraz czapka<3
    Ogółem- FANTASTYCZNIE

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny outfit, najbardziej uwagę przyciąga płaszczyk stworzony z dwóch odrębnych materiałów i ta bluzeczka z motywem wężowym, jednym słowem kocham to! ;p
    __________________________________________________
    www.thisismyrealstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hey, I found your blog today and have to say that your blog is really great!:)
    i love your coat!


    Check out my new blog if u like ;)
    http://wiebkembg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja kocham płaszcz! Świetna cała stylizacja!!

    OdpowiedzUsuń
  34. super zestaw, a w czapce rzeczywiście ci ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Love the coat and the animal print shirt.

    Patience
    Enter my Giveaway to win a $118 Bracelet:
    J-Crew Pave Bracelet Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  36. nice outfit! love the coat!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  37. We love your style... The green pants is match for the shirt and coat..

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. love the trench coat!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo fajne zestawienie kolorów! podoba mi się czapka i płaszcz. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zemdlałam!! płaszcz mnie powalił!! wyglądasz w nim rewelacyjnie!! no i w czapce też ;p

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie się prezentujesz, koszula i spodnie są niesamowite! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. The look is fabulous and the hat really shows off the color of your hair =)

    OdpowiedzUsuń
  43. amazing coat!love it soo muuch!
    I'm your new follower :)

    OdpowiedzUsuń
  44. hi there nice picsand i love your trench coat, check out my blog
    http://mwanwan.blogspot.com
    would love u to follow it if u like it
    x

    OdpowiedzUsuń
  45. It looks great on you!!! I was surprise to see that the coat is from Stradivarius!!

    xoxo
    B* a la Moda

    OdpowiedzUsuń
  46. Wygladsz oblednie!Plaszcz jest boski i jak najbardziej pasuje w tej stylizacji!Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Czapki? O tak! Nosze czesto.
    W tej Ci do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  48. amazing coat!

    definitely going to be following your blog!

    helen @ thelovecatsINC

    http://thelovecatsinc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń